Nowe BMW – zorganizuj sobie przejazd
BMW M2 to samochód sportowy, który od dawna zapowiadał się na nowy. Początkowo miał się ukazać w 2012 roku, ale ze względu na opóźnienia w rozwoju, był kilkakrotnie przesuwany. Teraz BMW M2 w końcu się pojawiło i jest wszystkim, na co fani mieli nadzieję.
Podczas gdy M2 jest zdecydowanie samochodem sportowym, jest to bardziej grand tourer niż samochód sportowy. Ma więcej miejsca w środku niż tradycyjny samochód sportowy, co jest świetne dla wyższych kierowców. M2 posiada również napęd na wszystkie koła, co jest nietypowe dla samochodu sportowego na odpowiednim torze.
Jest to zasługa systemu napędu na wszystkie koła samochodu, który wysyła moc na tylne koła, gdy jest to potrzebne. M2 jest napędzane przez 3,0-litrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, który wytwarza 365 koni mechanicznych i ma 369 funtów momentu obrotowego.
Nowe BMW do jazdy na torze
Nowe BMW M3 i M4 będą prawdopodobnie ostatnimi samochodami, które będą nosić słynną plakietkę M z działu Motorsport BMW. Choć firma tego nie potwierdziła, wydaje się, że nowe M3 i M4 będą ostatnimi w swoim rodzaju. M3 i M4 to samochody sportowe out-and-out, nie ma w nich kompromisów w kwestii komfortu czy stylu.
To czyste samochody sportowe https://autonator.pl/samochody/bmw-m-power-e46 i nic więcej. M3 i M4 są napędzane przez 4,0 litrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 425 koni mechanicznych. Silnik ten jest sparowany z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową, która pomaga M3 i M4 osiągnąć 0-60 mph w 3,9 sekundy. Klienci, którzy kupią M3 lub M4 mogą również zdecydować się na pakiet Competition, który sprawia, że samochody te są jeszcze potężniejsze.
BMW – pojazdy do jazdy sportowej
BMW jest obecnie w środku transformacji marki, a w rezultacie samochody, które tak bardzo kochamy, stają się mniej atrakcyjne. Ponieważ BMW odchodzi od swojego tradycyjnego języka projektowania, z którym wielu fanów się wychowało, na rzecz bardziej nowoczesnego, ale wciąż bardzo spartańskiego wyglądu, niektóre modele stały się mniej atrakcyjne niż inne.
Na przykład BMW serii 3, samochód, który kiedyś był złotym standardem radości z jazdy, został zdegradowany do roli po prostu dobrego samochodu.
Nie oznacza to, że ludzie, którzy kupują lub chcą kupić BMW są kretynami, ale zmiana języka projektowania stworzyła wystarczający rozdźwięk w fandomie BMW, że wielu entuzjastów decyduje się stanąć po stronie innej marki.